![20. tétel - 20. tétel Az intervenciós stratégiák főbb típusai beszédhanghibákban. I. ARTIKULÁCIÓS - Studocu 20. tétel - 20. tétel Az intervenciós stratégiák főbb típusai beszédhanghibákban. I. ARTIKULÁCIÓS - Studocu](https://d20ohkaloyme4g.cloudfront.net/img/document_thumbnails/c5cef2ad2f3ff1c5c7f9af4189f3ecc2/thumb_1200_1698.png)
20. tétel - 20. tétel Az intervenciós stratégiák főbb típusai beszédhanghibákban. I. ARTIKULÁCIÓS - Studocu
A pedagógus: Sógorka Martina Az óra típusa: Logopédia, pösze terápia, tanulásban akadályozott gyermek Osztály: 3. oszt
A pedagógus: Sógorka Martina Az óra típusa: Logopédia, pösze terápia, tanulásban akadályozott gyermek Osztály: 3. oszt
A pedagógus: Sógorka Martina Az óra típusa: Logopédia, pösze terápia, tanulásban akadályozott gyermek Osztály: 3. oszt
A pedagógus: Sógorka Martina Az óra típusa: Logopédia, pösze terápia, tanulásban akadályozott gyermek Osztály: 3. oszt
![Beszéd javítása - Lecture notes 1-5 - CÉL ÉS FELADATOK Az orrhangzós beszéd (nyílt, zárt, vegyes) - Studocu Beszéd javítása - Lecture notes 1-5 - CÉL ÉS FELADATOK Az orrhangzós beszéd (nyílt, zárt, vegyes) - Studocu](https://d20ohkaloyme4g.cloudfront.net/img/document_thumbnails/b1ada52fc9c6abe4bc8086f080aefa63/thumb_300_425.png)
Beszéd javítása - Lecture notes 1-5 - CÉL ÉS FELADATOK Az orrhangzós beszéd (nyílt, zárt, vegyes) - Studocu
A pedagógus: Sógorka Martina Az óra típusa: Logopédia, pösze terápia, tanulásban akadályozott gyermek Osztály: 3. oszt
![Beszéd javítása - Lecture notes 1-5 - CÉL ÉS FELADATOK Az orrhangzós beszéd (nyílt, zárt, vegyes) - Studocu Beszéd javítása - Lecture notes 1-5 - CÉL ÉS FELADATOK Az orrhangzós beszéd (nyílt, zárt, vegyes) - Studocu](https://d20ohkaloyme4g.cloudfront.net/img/document_thumbnails/b1ada52fc9c6abe4bc8086f080aefa63/thumb_1200_1698.png)